İstanbul İmplant Merkezleri

İmplantlar kaybedilen dişlerin yerine tedavi amaçlı konulan vidalardır, bu vidalar titanyum metalinden yapılmıştır. Titanyum doku dostu ve güvenilir şekilde kullanılabilecek bir materyaldir. Kaybedilen dişlerin fonksiyonel ve şekil olarak geri kazandırılması için kullanılan bir yöntemdir.

İmplant tedavileri hastaların daha çok tercih ettiği bir tedavi haline geldi. Bunun daha fazla bilincindeler. Hareketli protez kullanacağına kişi implant tedavisi görmek istemektedir. Implant tan neden korkuluyordu? Çünkü cerrahi bir işlem olduğundan ağrılı olduğu, implantın kısa süre zaman içinde kaybedilme riski olduğu gibi inançlar vardı, bu nedenle de hastalar implant tedavisinden çekiniyorlardı.

• İmplant Tedavi Merkezleri
  • İstanbul İmplant Diş Fiyatı
  • Tek diş implant yapımı
  • İmplant Uygulamaları
  • İstanbul İmplant Uzmanı
  • İmplant Diş Fiyatları
  • İmplant Üstü Protez
  • Vidalı Diş Fiyatları
  • İmplant Tedavisi Uzmanı
  • İstanbul Dental İmplant Kiniği

İstanbul İmplant

Oysa ki, iyi bir şekilde planlandığında implant tedavisi en başarılı tedavilerden biridir. Implant tedavisi tek diş olduğunda kemik yeterli kalitede ise 1 haftada diş olmayan yere implant konularak hasta dişine kavuşur. Ama implant sayısı artarsa tamamen dişsiz bir ağızda kemikle implantın kaynaşması için mutlaka beklenmesi gerekmektedir. Bu süre gelişen teknolojik avantajlarla eskiye nazaran kısalmış durumdadır. Daha önce 5-6 ay süren bir bekleme süresi var iken şu an bu süreç 2-3 ay gibi bir süreçtir. Bazı durumlarda alt çenede kemik yapısı daha sağlam olduğu için, hiç dişsiz bir hasra 6 implantla sabit bir çene yapılabilir. Dişler yerine konulabilir.